fbpx

E-mailing se řadí společně se „zbožáky“ k vysoce konverzním kanálům a pokud ho děláte pořádně, klidně může tvořit desítky procent obratu celého e-shopu. A to už je pořádný důvod, proč nad newslettery přemýšlet.

V inboxu se válčí o pozornost

Je úplně jedno, jestli jste malý e–shop s pár produkty, nebo velká nákupní galerie s hromadou kategorií. Přístup k optimalizaci newsletterového marketingu bývá všude stejný. Všude stejně špatný. Pečlivě sledujete vlastní čísla, generujete si reporty, případně si hrajete s automatizací, segmenty a A/B testováním. Populární nástroje jako Mailchimp, SmartEmaling nebo Mailkit toho umí hodně, ale to nic nemění na tom, že v určitý moment by vás mělo začít zajímat také to, jaké zbraně používá vaše konkurence.

Zákazníky (včetně těch, kteří u vás již nakoupili) musíte v inboxu zaujmout. Ideálně pokaždé. Průměrný člověk pracující v kanceláři dle statistik denně obdrží kolem 120 e-mailů. Řada z nich se řadí mezi komerční sdělení. Pokud na sebe chcete strhnout pozornost a posunout příjmy z e-mailového marketingu na vyšší level, nemělo by vám být fuk, co posílá vaše konkurence.

49 % zákazníků by chtělo dostávat propagační e-maily od svých oblíbených značek

Oberlo, E-mail marketing stats you need to know in 2021

Nedává smysl „střílet“ naslepo jak v akčním filmu, utrácet peníze za rozesílky a doufat, že zrovna vaše newslettery v porovnání s konkurenčními obchody válí. V určité dny a časy bývá v inboxu pořádná tlačenice a vaše promoakce snadno zapadne.

Začněte hlídat, co se kde šustne pošle

Z toho, jak přistupují k rozesílkám a jejich obsahu jiné e-shopy, dokážete vyčíst a vysledovat hromadu zajímavých informací.

Pokud chcete začít hlídat newslettery konkurence, máte dvě možnosti. Můžete se ručně přihlásit k odběru a čekat, co se bude dít. Postupně vám začnou chodit maily od pár e-shopů, vy je budete sledovat a… asi si něco budete zapisovat třeba do Excelu.

Nebo se nyní zaregistrujete do aplikace Mailhunt a na pár kliků začnete hlídat klidně desítky konkurenčních e-shopů. To vše s chytrými statistikami, historií rozesílek, pokročilými přehledy a funkcemi, díky kterým okamžitě získáte odpovědi na otázky vedoucí k efektivnějším kampaním.

Mailhunt je tady pro každého, koho zajímá například:

  • Kolik newsletterů odesílá konkurence a kdy?
  • Jaký nástroj konkurence pro rozesílku používá?
  • Co je obsahem newsletterů?
  • Jak vysoké slevy jsou nejčastější?
  • Jak napsat skvělý předmět?

Vyzkoušejte premium

V tarifu FREE máte možnost sledovat až 5 webů zdarma, ale jako nově registrovaný uživatel automaticky získáváte tarif PREMIUM na 7 dní zdarma.

Po registraci vykoukáte nejen osvědčené postupy, ale také klíčové chyby a nedostatky. S nově získanými údaji a monitoringem konkurence pro vás bude hračka e-mailing jako kanál postupně vylepšovat. To vše s cílem získat na svou stranu odběratele a jejich zájem vedoucí k vyšším prodejům.